کارشناسان آموزش دانشکده پزشکی

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی

خانم دکتر نسرین عبدی
مرتبه علمی: استادیار
گروه آموزشی:  پزشکی اجتماعی  دانشکده پزشکی

شرح وظایف:
1. همکاری در تعیین خط مشی و تنظیم برنامه های آموزشی.
2. نظارت و سرپرستی کلیه امور ارجاع شده آموزشی و پیگیری انجام آنها.
3. جمع آوری کلیه بخشنامه های وزارتی در امور آموزشی ارجاع شده، درخواست های دانشجویی در مقاطع علوم پایه، فیزیوپات و کارآموزی و کارورزی و ارائه آن در شورای آموزشی دانشکده.
4. شرکت در شورای نقل و انتقال، شوراهای آموزشی – پژوهشی و تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشکده و تهیه صورتجلسه آنها.
5. کنترل و چک نمودن لیست دانشجویان پزشکی مقطع کارورزی جهت پرداخت حق الزحمه.
6. برگزاری کمیته امتحانات مقاطع علوم پایه، فیزیوپات، کارآموزی و کارورزی و امتحانات جامع علوم پایه و پیش کارورزی به عنوان ناظر، مراقب و اجراء کننده.
7. شرکت در جلسات شورای آموزشی دانشکده، شورای نقل و انتقالات، کمیته پیشرفت تحصیلی.
8. جمع آوری موارد قابل طرح در شورای آموزشی دانشکده و قرائت آن در شورا و پیگیری اجرای مصوبات شورای آموزشی.
9. انجام مکاتبات با آموزش کل(هماهنگی مربوط به برنامه سما، لیست حضور و غیاب، لیست نمرات و..).
10.  ارسال دعوتنامه های اساتید جهت تهیه سئوالات امتحانی در زمان مقرر.
11.  تهیه آمار دانشجویان در امور مورد نیاز.
12.  تنظیم و ارسال مکاتبات مربوط به معرفی دانشجویان به مراکز بهداشتی و درمانی با همکاری و هماهنگی مدیر گروه ها.
13.  همکاری و هماهنگی با معاونت آموزشی و معاونت پشتیبانی در امور ثبت نام دانشجویان و امور سمعی و بصری
14.  نظارت بر اداره امور کلاس ها
15.  فارغ التحصیلی دانشجویان
16.  مکاتبه در خصوص مشکلات آموزشی دانشجویان
17.  تهیه لیست و انجام امور رفاهی ) وام تحصیلی ، وام ضروری ، خوابگاهها ( به امور دانشجویی
18.  همکاری در تفکیک لیست دروس و ارسال آنان به بخشها ومسئولین گروهها
19.  صدور گواهی اشتغال به تحصیل
20.  معرفی دانشجویان جهت کار دانشجویی
21.  شرکت در جلسات مورد لزوم از طرف دانشکده و یا اداره کل آموزش
22.  بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان سال آخر
23.  آمار گیری برای واحدهای درخواستی
24.  تهیه مینوت جهت نامه های ارسالی
25.  همکاری در مصاحبه دانشجویان جدید الورود
26.  تکمیل فرمهای خارج از کشور و ارسال به اداره کل
27.  سخنرانی در جلسه معارفه دانشجویان درخصوص قوانین و مقررات آموزشی
28.  بررسی و اعلام معدل دانشجویان کارشناسی ارشد جهت دفاع از پایان نامه
29.  همکاری در تحویل کارتهای دانشجویی ، چک لیست ، کارنامه به دانشجویان
30.  تعیین دانشجویان رتبه اول تا سوم جهت شرکت در جشن دانش و پویش و جشن فارغ التحصیلی
31.  همکاری در حضور و غیاب امتحانات پایان ترم
32.  وارد کردن دروس ارائه شده هر ترم در کامپیوتر
33.  همکاری در وارد کردن نمرات در کامپیوتر
34.  ارسال اسامی دانشجویان کارآموز به بخش ها
35.  اعلام نمرات دانشجویان میهمان به دانشگاه مبدإ
36.  اخطاریه دانشجویان در خصوص مشروطی و غیبت در کلاسهای درس

 شماره تماس : 8219-08733627228


کارشناس آموزش دستیاری دانشکده پزشکی

خانم سمیرا رسولی

 شرح وظایف:


کارشناس آموزش کارورزی دانشکده پزشکی

خانم سیده پروا ضیامرادی

شرح وظایف:
1. انجام و کنترل کلیه امور آموزشی مربوط به دانشجویان کارورز پزشکی شامل معرفی به بخش در زمان مقرر (ماهیانه)، ارسال لیستهای حضور و غیاب (ماهیانه)، ارسال لیست ماهیانه حق الزحمه کارورزی، انتخاب واحد بصورت حضوری در زمان مقرر
2. شرکت در جلسات شورای آموزشی دانشکده و اقدامات ذیربط
3. شرکت در جلسه نقل و انتقال و پیشرفت تحصیلی در طول سال
4. همکاری در برگزاری امتحانات و مراقبت امتحانی مربوط به امتحانات پایان ترم، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی، آزمون جامع پیش کارورزی
5. اعلام اسامی دانشجویان رتبه اول کارورزی  و حائزین شرایط 1% شرکت کننده در آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی
6. مسئول برنامه ریزی دانشجویان کارورز پزشکی
7. انجام امور آموزشی دانشجویان میهمان
8. ثبت نام و هماهنگی کارگاههای نسخه نویسی در زمان مقرر
9. انجام امور مربوط به صدور فرم اشتغال به تحصیل در طول سال
10.  تعریف دروس و تعریف مسئول ثبت نمره دانشجویان در سامانه سما
11.  بررسی درخواست دانشجویان جهت طرح در شورا و اقدامات بعدی در ارتباط با درخواستها
12.  نظارت مستمر بر بایگانی پرونده های تحصیلی و بایگانی کلیه مکاتبات دانشجویی اخذ شده از سیستم اتوماسیون
13.  پرینت برگه های انتخاب واحد و کارنامه دانشجویان و ارائه به مسئول بایگانی در هر نیمسال تحصیلی
14.  انجام امور مربوط به حذف و اضافه دروس دوره در سیستم سما جهت دانشجویان
15.  ارسال اسامی دانشجویان ترم آخر (فارغ التحصیل) جهت آموزش کل در هر نیمسال تحصیلی
16.  اطلاع رسانی جهت زمان انتخاب واحد و سامانه انتقال و میهمانی به دانشجویان
17.  اطلاع رسانی برنامه ترم بندی و کوریکولوم از طریق وب سایت دانشکده
18.  معرفی به موقع دانشجویان میهمان به گروه آموزشی مربوطه
19.  انجام صحیح فرآیند انتخاب واحد و بررسی انتخاب واحد دانشجویان
20.  نظارت بر ارائه لیست کامل حضور و غیاب و نمرات دانشجویان و عدم وجود لیست ناقص
21.  پیگیری فرآیند ثبت نمرات توسط اساتید در زمان مقرر و اعلام عدم ثبت نمره به معاون آموزشی دانشکده
22.  نظارت موثر بر انتخاب واحد دانشجویان دانشکده، میهمان و انتقالی
23.  بررسی و تکمیل پرونده های آموزشی دانشجویان پزشکی و ارائه به کارشناس امور فارغ التحصیلان در زمان مقرر
24.  بررسی و تکمیل پرونده آموزشی دانشجویان رشته پزشکی، در شرف فراغت از تحصیل با شروع آخرین ترم تحصیلی و رفع نواقص قبل از تحویل پرونده به کارشناس امور فارغ التحصیلان
25.  همکاری در برگزاری جشن دانش آموختگی
26.  بررسی و اقدام در خصوص نامه های اداری و درخواست دانشجویان (انجام بررسی های لازم و علت یابی دقیق موضوع، مرور مصوبات قبلی و آئین نامه های موجود، ذکر معدل و تعداد دانشجویان گروه و نظر نهایی کارشناس مربوطه به صورت مکتوب)
27.  ارائه آمارهای مربوط به دانشجویان
28.  ارائه آئین نامه ها و دستورالعمل ها و بخشنامه های مورد نیاز ارباب رجوع از طریق وب سایت دانشکده
29.  ارائه لیست دانشجویان واجد شرایط طرح در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و کمیته منطقه ای
30.  ثبت کاتالوگ رشته در سامانه سما براساس نیمسال ورود (به تفکیک جهت هر ورودی)
31.  بارگذاری زمان انتخاب واحد و برنامه های بخش دانشجویان در سایت دانشکده

 شماره تماس : 8295-08733627228


کارشناس آموزش کارآموزی دانشکده پزشکی

خانم مهسا محمودی 

شرح وظایف:
1. انجام و کنترل کلیه امور آموزشی مربوط به دانشجویان کارآموز پزشکی شامل معرفی به بخش در زمان مقرر (ماهیانه)، ارسال لیستهای حضور و غیاب (ماهیانه) انتخاب واحد بصورت حضوری در زمان مقرر
2. بررسی درخواست دانشجویان جهت طرح در شورا و اقدامات بعدی در ارتباط با درخواست ها
3. شرکت در جلسه نقل و انتقال و پیشرفت تحصیلی در طول سال
4. همکاری در برگزاری امتحانات و مراقبت امتحانی مربوط به امتحانات پایان ترم، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی، آزمون جامع پیش کارورزی و تهیه کارت ورود به جلسه آزمون پیش کارورزی و معرفی دانشجویان به وزارتخانه جهت شرکت در آزمون جامع پیش کارورزی
5. اعلام اسامی دانشجویان رتبه اول کارآموز پزشکی
6. نظارت مستمر بر بایگانی پرونده های تحصیلی و بایگانی کلیه مکاتبات دانشجویی اخذ شده از سیستم اتوماسیون
7. مسئول برنامه ریزی دانشجویان کارآموز پزشکی (کلاس، بخش، امتحانات)
8. تعریف دروس و تعریف مسئول ثبت نمره دانشجویان در سامانه سما
9. پرینت برگه های انتخاب واحد و کارنامه دانشجویان و ارائه به مسئول بایگانی در هر نیمسال تحصیلی
10.  انجام امور مربوط به حذف و اضافه دروس دوره در سیستم سما جهت دانشجویان
11.  اطلاع رسانی جهت تقویم آموزشی و سامانه انتقال و میهمانی به دانشجویان
12.  ارائه آئین نامه ها و دستورالعمل ها و بخشنامه های مورد نیاز ارباب رجوع از طریق وب سایت دانشکده
13.  اطلاع رسانی برنامه ترم بندی و کوریکولوم و برنامه کلاسی و امتحانات پایان ترم از طریق وب سایت دانشکده
14.  انتخاب واحد و معرفی به موقع دانشجویان معرفی به استاد و یا میهمان به گروه آموزشی مربوطه
15.  انجام صحیح فرآیند انتخاب واحد و بررسی انتخاب واحد دانشجویان
16.  نظارت بر ارائه لیست کامل حضور و غیاب و نمرات دانشجویان و عدم وجود لیست ناقص
17.  پیگیری فرآیند ثبت نمرات توسط اساتید در زمان مقرر و اعلام عدم ثبت نمره به معاون آموزشی دانشکده
18.  پیگیری فرآیند ثبت پروپوزال توسط دانشجویان در سامانه پژوهشی دانشگاه و اطلاع رسانی به دانشجویان در زمان مقرر
19.  نظارت موثر بر انتخاب واحد دانشجویان دانشکده، میهمان و انتقالی
20.  بررسی و تکمیل پرونده آموزشی دانشجویان رشته پزشکی و تحویل به کارشناس آموزش مرحله بعد در زمان مقرر
21.  همکاری در برگزاری جشن دانش آموختگی
22.  انجام امور آموزشی دانشجویان میهمان
23.  انجام امور مربوط به صدور فرم اشتغال به تحصیل در طول سال
24.  بررسی و اقدام در خصوص نامه های اداری و درخواست دانشجویان (ذکر بررسی ها و علت یابی دقیق درخواست، مرور آئین نامه های موجود و مصوبات قبلی، معدل و تعداد دانشجویان و نظر نهایی کارشناس مربوطه به صورت مکتوب)
25.  ارائه آمارهای مربوط به دانشجویان
26.  انجام امور مربوط به دانشجویان انتقالی و میهمانی و ثبت نمرات دانشجویان میهمان و پیگیری در خصوص انجام امور
27.  ارائه لیست دانشجویان واجد شرایط طرح در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و کمیته منطقه ای
28.  ثبت کاتالوگ رشته در سامانه سما براساس نیمسال ورود (به تفکیک جهت هر ورودی)
29.  بارگذاری تقویم آموزشی و برنامه های بخش و کلاس دانشجویان در سایت دانشکده


 شماره تماس : 8227-08733627228

کارشناس آموزش علوم پایه دانشکده پزشکی

آقای ادیب سرایداری

شرح وظایف:
1. انجام امور مربوط به انتخاب واحد، تشکیل پرونده آموزشی، حذف و اضافه، حذف اضطراری، صدور کارنامه دستی
2. انجام امور مربوط به جلسات نقل و انتقال، میهمانی و پیشرفت تحصیلی و شرکت در جلسات مذکور
3. انجام امور مربوط به برگزاری آزمون جامع علوم پایه (ثبت نام دستی، اینترنتی، بررسی پرونده دانشجویان واجد شرایط، تهیه کارت ورود به جلسه)
4. حضور در جلسات امتحانی دانشکده به عنوان مراقب
5. انجام امور مربوط به صدور فرم اشتغال به تحصیل در طول سال
6. بررسی و اقدام در خصوص نامه های اداری و درخواست دانشجویان
7. بررسی و ارجاع موارد مربوط به طرح در شورای آموزشی دانشکده با ذکر بررسی های انجام شده، مرور مصوبات قبلی در مورد آن موضوع و نظر نهایی کارشناس مربوطه به صورت مکتوب
8. ارائه آمارهای مربوط به دانشجویان
9. بررسی پرونده دانشجویان مشروطی و شرکت در جلسات ذیربط
10. انجام امور مربوط به تطبیق واحد دانشجویان
11. ارسال سئوالات آزمون جامع علوم پایه به کلیه گروههای آموزشی علوم پایه
12. انجام امور مربوط به دانشجویان انتقالی و میهمانی و ثبت نمرات دانشجویان میهمان و پیگیری در خصوص انجام امور
13. ارائه لیست دانشجویان واجد شرایط طرح در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و کمیته منطقه ای
14. ثبت کاتالوگ رشته در سامانه سما براساس نیمسال ورود (به تفکیک جهت هر ورودی)
15. بارگذاری تقویم آموزشی و کلاس بندی ها در سایت دانشکده
16. اطلاع رسانی جهت تقویم آموزشی و سامانه انتقال و میهمانی به دانشجویان
17. ارائه آیین نامه ها و دستورالعملها و بخشنامه های مورد نیاز ارباب رجوع از طریق وب سایت دانشکده
18. اطلاع رسانی برنامه ترم بندی و کوریکولوم و برنامه کلاسی و امتحانات پایان ترم از طریق وب سایت دانشکده
19. ارجاع دانشجویان به استاد مشاور بعد از انتخاب واحد و تأیید فرمهای مربوطه
20. انتخاب واحد و معرفی به موقع دانشجویان معرفی به استاد و یا میهمان به گروه آموزشی مربوطه
21. انجام صحیح فرآیند انتخاب واحد و بررسی انتخاب واحد دانشجویان
22. نظارت بر ارائه لیست کامل حضور و غیاب و نمرات دانشجویان و عدم وجود لیست ناقص
23. پیگیری فرآیند ثبت نمرات توسط اساتید در زمان مقرر و اعلام عدم ثبت نمره به معاون آموزشی دانشکده
24. نظارت موثر بر انتخاب واحد دانشجویان دانشکده، میهمانی و انتقالی
25. بررسی و تکمیل پرونده آموزشی دانشجویان پزشکی و تحویل به کارشناس آموزش مرحله بعد در زمان مقرر
26. نظارت بر تشکیل پرونده دانشجویان جدیدالورود
27. نظارت مستمر بر بایگانی پرونده های تحصیلی و بایگانی کلیه مکاتبات دانشجویی اخذ شده از سیستم اتوماسیون

 شماره تماس : 8308-08733627228


کارشناس آموزش فیزیوپاتولوژی دانشکده پزشکی

خانم پریسا غلامی

شرح وظایف:
1. انجام امور مربوط به انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، صدور کارنامه ترمی، کارنامه کلی، ثبت نمرات و برنامه ریزی کلاسی و امتحانات دانشجویان
2. انجام امور مربوط به جلسات نقل و انتقال، میهمانی و پیشرفت تحصیلی و شرکت در جلسات مذکور
3. حضور در جلسات امتحانی دانشکده به عنوان مراقب
4. انجام امور مربوط به صدور فرم اشتغال به تحصیل در طول سال
5. بررسی و اقدام در خصوص نامه های اداری و درخواست دانشجویان (ذکر بررسی های انجام شده، مرور مصوبات قبلی در مورد آن موضوع، مرور آئین نامه های موجود، ذکر معدل دانشجویان و نظر نهایی کارشناس مربوطه به صورت مکتوب)
6. بررسی و ارجاع موارد مربوط به طرح در شورای آموزشی دانشکده (ذکر بررسی های انجام شده، مرور مصوبات قبلی در مورد آن موضوع، مرور آئین نامه های موجود، ذکر معدل دانشجویان و نظر نهایی کارشناس مربوطه به صورت مکتوب)
7. ارائه آمارهای مربوط به دانشجویان
8. بررسی پرونده دانشجویان مشروطی و شرکت در جلسات ذیربط
9. بارگذاری تقویم آموزشی و کلاس بندی ها در سایت دانشکده
10.   اطلاع رسانی جهت تقویم آموزشی و سامانه انتقال و میهمانی به دانشجویان
11.   ارائه آیین نامه ها و دستورالعملها و بخشنامه های مورد نیاز ارباب رجوع از طریق وب سایت دانشکده
12.   اطلاع رسانی برنامه ترم بندی و کوریکولوم و برنامه کلاسی و امتحانات از طریق وب سایت دانشکده
13.   ارجاع دانشجویان به استاد مشاور بعد از انتخاب واحد و تأیید فرمهای مربوطه
14.   بررسی و تکمیل پرونده آموزشی دانشجویان پزشکی و تحویل به کارشناس آموزش مرحله بعد در زمان مقرر
15.   انجام امور مربوط به تطبیق واحد دانشجویان
16.   ثبت نام و هماهنگی جهت کارگاه روش تحقیق در زمان مقرر
17.   انجام امور مربوط به دانشجویان انتقالی و میهمانی و ثبت نمرات دانشجویان میهمان و پیگیری در خصوص انجام امور
18.   ارائه لیست دانشجویان واجد شرایط طرح در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و کمیته منطقه ای
19.   ثبت کاتالوگ رشته در سامانه سما براساس نیمسال ورود (به تفکیک جهت هر ورودی)
20.   انتخاب واحد و معرفی به موقع دانشجویان معرفی به استاد و یا میهمان به گروه آموزشی مربوطه
21.   انجام صحیح فرآیند انتخاب واحد و بررسی انتخاب واحد دانشجویان
22.   نظارت بر ارائه لیست کامل حضور و غیاب و نمرات دانشجویان و عدم وجود لیست ناقص
23.   پیگیری فرآیند ثبت نمرات توسط اساتید در زمان مقرر و اعلام عدم ثبت نمره به معاون آموزشی دانشکده
24.   نظارت موثر بر انتخاب واحد دانشجویان دانشکده، میهمانی و انتقالی
25.   نظارت مستمر بر بایگانی پرونده های تحصیلی و بایگانی کلیه مکاتبات دانشجویی اخذ شده از سیستم اتوماسیون

 شماره تماس : 8300-08733627228


سامانه های دانشگاه