براساس بسته سازو کار حمایت از فرایندهای نوآورانه آموزشی و اختصاص امتیاز دانش پژوهی آموزشی ( معیار 5 و 6 گلاسیک در ارزیابی طرح های دانش پژوهی آموزشی) مصوب شورای آموزشی دانشگاه ، در تاریخ 1401/8/28 زورنال کلاب آموزش پزشکی با عنوان " ارزیابی مهارت های بالینی دانشجویان کارشناسی هوشبری با استفاده از روش لاگ بوک، mini cex و DOPS، براساس آخرین بازنگری برنامه آموزشی"و حضور داوران و مدعوین محترم در سالن شهید رستم پور دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار گردید.
افراد آنلاین | 0 |
بازدید صفحه جاری | 786 |
تاریخ بروز رسانی | 1403/09/28 |
بازدید امروز | 5086 |
بازدید دیروز | 16588 |
بازدید کل | 3279213 |