پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو

1402/09/16
تعداد بازدید :28

به گزارش مفدا کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر فریدون عبدالملکی، رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت. در پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو چنین آمده است:

۱6آذر ، یادآور همگامی دوعرصه بلند شهادت و دانش اندوزی است. این روز یکی از ایام ماندگار در سالنامه وقایع کشور عزیزمان ایران و تمثیل فاخر مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار و استبداد افسارگسیخته جهانی بوده و نشان از نقش مهم و اثرگذار دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی در مقابله با استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی است. پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت دانشجویان برومندی است که در شرایط حساس همواره نقش فعال و تاثیرگذاری در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند. دانشجویانی که در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه برای رسیدن به فتح قله‌های رفیع باورها و اندیشه‌های ناب ایران اسلامی در حرکت بوده و هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان فداکار، ۱۶ آذر را که نمادی از استقلال، آزادی و استکبارستیزی دانشجویان است، به مردم شریف استان کردستان به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت می‌دارم.

سامانه های دانشگاه