جلسه بررسی عملکرد شش ماهه اول آزمایشگاه مرکزی سال 1403 شهرستان مریوان

1403/07/19
تعداد بازدید :43

   به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ، روز پنج شنبه 19 مهر ماه 1403  جلسه بررسی عملکرد آزمایشگاه مرکزی مریوان در شش ماهه اول سال جاری با حضور رئیس مرکز بهداشت ، مسئولین واحدهای ستادی ، مسئول و همکاران شاغل در آزمایشگاه مرکزی در محل سالن جلسات مرکز بهداشت مریوان برگزار شد.

مهندس فرید شریفی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مریوان در آغاز این جلسه ضمن اشاره به نقش و اهمیت فعالیت آزمایشگاهی بر همکاری و تعامل کلیه واحده و مسئولین و همکاران با این واحد تاکید  و انتظارات خود را از همکاران بیان نمود

در ادامه مهدی قادری کارشناس مسئول واحد آزمایشگاه مرکزی گزارشی از وضعیت موجود ، عملکرد کلی  و انتظارات آن واحد را بیان کرد.

     مسئول آزمایشگاه همچنین از راه اندازی دستگاه اتوماتیک آنالیز هورمون ، راه اندازی مجدد سیستم یو پی اس آزمایشگاه ویک سری اقدامات رفاهی و ارگونومیک جهت رفاه حال بیماران و همکاران فنی و ... در شش ماه اول سال خبر داد و افزود : علاوه بر افزایش کیفیت انجام آزمایشات، تعداد آزمایشات انجام شده در شش ماه اول امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 4000 مورد افزایش داشته است و از همکاران خود قدردانی کرد.

 در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ همکاران آزمایشگاه با رییس مرکز بهداشت جهت رفع برخی مشکلات و نواقص آن واحد برگزار شد.

سامانه های دانشگاه