برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت کسب‌ و کار در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان مریوان

1403/07/21
تعداد بازدید :55

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ، روز پنج شنبه مورخ 19 مهر ماه 14032 کارگاه تخصصی مدیریت کسب‌وکار با همت واحد آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت و جهاد دانشگاهی شهرستان مریوان در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت برای همکاران ستادی و مسؤلین واحد های بهداشتی تابعه برگزار گردید.

 این کارگاه که با هدف تقویت مهارت‌های مدیریتی و افزایش آگاهی نسبت به چالش‌های دنیای کسب‌وکار برگزار شد، توسط جناب دکتر مدروخی  از متخصصین برجسته این حوزه تدریس شد.

مهندس فرید شریفی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مریوان در ابتدا ضمن خیر مقدم حاضرین و قدردانی از برگزار کنندگان این کارگاه از زحمات مدرس و همچنین همکاری جهاد دانشگاهی قدردانی کرد.

روشنا جعفری کارشناس مسؤل واحد آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت  شهرستان مریوان نیز ضمن خیر مقدم حاضرین هدف از برگزاری این کارگاه را در راستای نیاز سنجی انجام شده در حوزه خود مراقبتی سازمانی عنوان نمود.
در ادامه موضوعاتی نظیر خود شناسی شناخت سبک های شغلی ، طراحی مسیر حرفه ای شغلی ،مهارت افزایی در حوزه مهارت های نرم و...  تدوین استراتژی‌های بازاریابی و ... تشریح شد.
شرکت‌کنندگان از این فرصت استفاده کرده و با طرح سؤالات و مشارکت در بحث‌های گروهی، به تعمیق دانش خود در حوزه مدیریت پرداختند.

لازم به ذکر است که برگزاری این کارگاه بصورت 5 روزه می باشد و در صورت تمایل همکاران گرامی می توانند در آن حضور بهم رسانند.

سامانه های دانشگاه