آزمون جامع آگاهی سنجی مراقبین سلامت ، مراقبین سلامت ماما و بهورزان شاغل مراکز و خانه های بهداشت تابعه شهرستان مریوان

1403/07/26
تعداد بازدید :53

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ، روز پنج شنبه مورخ 26 مهر ماه 1403 آزمون جامع آگاهی سنجی مراقبین سلامت ، مراقبین سلامت ماما و بهورزان شاغل مراکز و خانه های بهداشت تابعه ، به همت مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت و همکاری برون بخشی اداره آموزش و پرورش و با نظارت مسئول حراست ، رئیس مرکز بهداشت و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی در محل دبستان پسرانه شهید کیوان نصیری برگزار شد.

در این آزمون که بمنظور ارزیابی و ارتقای سطح علمی اعضای تیم سلامت برگزار گردید ، 40 نفر مراقب سلامت ، 13 نفر مراقب سلامت ماما و 80  نفر بهورزان مراکز و خانه های بهداشت تابعه حضور داشتند.

مهندس فرید شریفی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مریوان با حضور در محل برگزاری آزمون ضمن نظارت و ارزیابی روند اجرا و قدردانی از برگزار کنندگان ،  با اشاره به اهمیت توانمند سازی همکاران گفت : افزایش سطح علمی اعضای تیم سلامت در ارائه بهتر و موثرتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم حائز اهمیت است.

مهندس شریفی ضمن آرزوی توفیق برای همکاران هدف از این آزمون را ، افزایش انگیزه مطالعه ، ارتقاء سطح دانش پرسنل ، تعیین نیازهای آموزشی و ... عنوان نمود و افزود : برگزاری برگزاری آن فرصت خوبی برای سنجش توانایی پرسنل بوده و همچنین زمینه مناسب برای نقاط ضعف و قوت و برنامه ریزی برای سال آبنده را فراهم می کند.

سامانه های دانشگاه