ارزیابی اعتباربخشی کشوری بیمارستان بوعلی شهرستان مریوان طی 2 روز (7و8 مهر ماه) 1403 با حضور ارزیابان وزارت بهداشت و اعضای تیم مدیریتی بیمارستان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در ابتدای این برنامه ، نشست عضو تیم ارزیابی با تیم مدیریتی و مسئولین حوزه مرتبط ارزیابی در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.
دکتر مختار رشیدی ، رئیس مرکز بهمراه کامیار نیکخواه مدیر داخلی بیمارستان ضمن خیر مقدم تیم ارزیابی، با ارائه گزارشاتی تصویری ، ضمن معرفی و تشریح وضعیت فعلی ، گزارش مبسوطی از معرفی بخش ها ، امکانات و روند ارائه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی و ... را به اطلاع ارزیابان اعتبار بخشی رساندند.
دکتر رضاییان فیاض سر ارزیاب تیم اعتبار بخشی هدف از برنامه را ، اجرای فرایندهای مبتنی با استاندارد ، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان ، ترویج فرهنگ ایمنی بیماران ، بهبود مستمر کیفیت مراقبتهای بهداشتی و در نهایت جلب رضایت بیماران و جامعه بیان کرد.
تیم ارزیاب در ادامه بهمراه تیم مدیریتی بیمارستان با حضور در بخش های مختلف بصورت میدانی طی گفتگو با همکاران ، ضمن مشاهده وضعیت موجود ، مستندهای سنجه های اعتبار بخشی را بررسی نموده و به ارزیابی عملکرد پرداختند.
دکتر هوشنگ پیر فلاح مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان نیز طی دیدار و گفتگو با اعضای تیم ارزیاب ، گزارشی از وضعیت حوزه سلامت شهرستان را ارائه و اظهار امیدواری کرد که با بهرهگیری از پیشنهادات و تجارب ارزیابان اعتباربخشی و زحمات همکاران بتوانیم گامهای موثری در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح خدمات در شهرستان برداریم.
در پایان جلسه جمعبندی اعتبار بخشی با حضور تیم ارزیاب و مسئولین و مدیران بیمارستان در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار گردید و نتایج ارزیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر رضاییان فیاض سرارزیاب کشوری و تیم همراه ایشان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مسئولین و کادر بیمارستان ، با تشریح مشاهدات و مستندات و بیان نقاط ضعف و قوت ، توصیه های لازم بمنظور اصلاح برخی فرایندها و همچنین راهکارهایی برای برطرف شدن مسائل و مشکلات را بیان کردند.



| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 1 |
| تاریخ بروز رسانی | 1403/02/25 |
| بازدید امروز | 5 |
| بازدید دیروز | 42 |
| بازدید کل | 66786 |

