در راستای پیشبرد اهداف اسناد بالادستی و پیرو تکلیف شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مبنی بر تشکیل کمیته فنی سلامت و ایمنی ترافیک با هدف ارتباط منسجم و مستمر با دستگاهها و ساختارهای ذی نقش در زمینه کنترل حوادث ترافیکی ، دومین کمیته فنی سلامت و ایمنی ترافیک در روز یکشنبه مورخ ۱۰/۳/۱۴۰۵ راس ساعت ۱۰ محل سالن اجتماعات شهدای مدافع سلامت با حضور اعضاء کمیته (معاون بهداشتی ، رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی ، نماینده پلیس راهور ، رئیس اداره ایمنی و پایش هوشمند حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان ، و نمایندگان دیگر ارگانهای ذینقش برگزار گردید.
دستور کار کمیته :1. گزارش فعالیتها و پیشرفت مصوبات کمیته پیشین2. اجرای کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی سفرهای تابستان .3. برنامه ریزی در خصوص فعالیتهای آتی
ابتدا دکتر رحمانی به بیان شاخص ها و گزارش فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته پرداختند
در ادامه آقای مهندس گل محمدی رئیس اداره ایمنی و پایش هوشمند حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گزارش تحلیل سه ساله از وضعیت ایمنی راهها ارائه نمودند
سپس دکتر نیلی رئیس محترم دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی ضمن عنوان دستور کار دوم تحت عنوان اجرای کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی سفرهای تابستان از اعضاء خواستند نظرات خود را بیان نمایند در نهایت نظرات اعضاء کمیته جمع بندی و مصوباتی در نظر گرفته شد


| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 3 |
| تاریخ بروز رسانی | 1405/02/05 |
| بازدید امروز | 3 |
| بازدید دیروز | 2 |
| بازدید کل | 1722 |

