· صدور کلیه احکام پرسنل (تغییر حقوق و مزایاء، ارتقاء رتبه و طبقه، اعمال مدرک تحصیل، مرخصی بدون حقوق، تغییر پست سازمان
· دریافت دستور برنامه کار از مسئول مربوطه
· برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت در زمینه قوانین و مقررات اداری
· گزارش دهی بموقع آمار نیروی مراکز تحت پوشش
· صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان (اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی، ترفیع، انتصابات، اضافه کار و...) با رعایت قوانین و مقررات جاری.
· انجام مطالعات لازم به منظور کمــک در ایجاد و برقراری روشهای مفید و مؤثر در امور اداری و تشکیل تیم ها و گروههای کاری مشترک در راستای منابع انسانی سازمان
· اعلام نظر جهت تغییر عنوان نیروها
· انجام مکاتبات اداری لازم با پاسخگویی تکریم ارباب رجوع
· انجام کلیه امور مربوطه به پرسنل جدید الورود (تشکیل پرونده، ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس، اعلام تاریخ شروع به کار آنها به مراجع ذیربط و تبیین امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان