شرح وظایف کارشناس امورمالی


·        تلاش در جهت تحقق خط مشــی و اهداف تعیین شــده با تکیه بر قوانین و مقررات مالی و اسناد بالادستی.

·        برنامه ریزی در خصوص وضعیت فعلی درآمد، پس انداز، هزینه های جاری و بدهی.

·        تهیه فهرستی از دارایی های فعلی، بدهی ها و مصارف گوناگون.

·        کنترل حساب های دریافتنی و پرداختنی شرکت و پیگیری مغایرتها بر اساس صورت مغایرت و تطبیق حسابها به منظور رفع مغایرتها و شفاف سازی حسابها.

·        نظــارت و کنترل بر کلیه پرداختها و صورت وضعیت کارکنان ســایر براساس آیین نامه ها، مقررات و قوانین مربوطه به منظور پرداخت بموقع طلب ذینفعان

·        نظارت و کنترل بر حفظ و نگهداری اموال و دارایی های سازمان

·        رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن

·        انجام امور مربوط به پیش پرداختها، علی الحســابها، اســناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی

·        جمع آوری، نگهداری، بررسی و رسیدگی به کلیه اسناد و مدارک مالی وصول از سوی واحدهای تابعه و بانکها و اشخاص و مؤسسات طرف قرارداد

·        انجام امور مربوط به پیش پرداختها، علی الحســابها، اســناد و مدارک مربوط از نظر

·        انجام سایر امورات محوله

سامانه های دانشگاه