شرح وظایف امور اداری مرکز بهداشت


·        ایجاد هماهنگی و انسجام میان واحدهای مختلف ستادی محیطی و پیگیری رفع مشکلات مربوطه

·        پیگیری جهت تامین اقلام اداری تاسیسات بهداشتی مناسب

·        پیگیری در خصوص صدور ابلاغ ها امور مرخصیها ایجاد نظم و صدور احکام کارگزینی

·        پیگیری تشکیل کمیته نقل و انتقال شرکت در کمیته های مختلف مرکز مشورت با مدیریت و معاونت های مرکز بهداشت در راستای تصمیمات اداری

·        ایجاد ارتباط بین مرکز بهداشت و سایر ادارات و پیگیری امور و مناسب های دینی و فرهنگی

·        نظارت بر امور بهداشتی درمانی شهری و روستایی پایگاهها بهداشتی شهری و خانه های بهداشت روستایی و پیگیری اجرای مقررات اداری در واحدهای زیرمجموعه

·        رعایت طرح تکریم و پاسخگویی به مراجعین محترم

·        انجام سایر امورات محوله
سامانه های دانشگاه