کارشناس رسیدگی به شکایات مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت

خانم م.بایزیدی

کارشناس پرستاری

نحوه رسیدگی به شکایات به صورت شفاهی، کتبی یا تلفنی با شماره 08733285912 بیمارستان بعثت داخلی 2124 می باشد:

1) در شیفت صبح با مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان، شکایت خود را مطرح نموده و بعد از بررسی توسط کارشناس رسیدگی به شکایات، به صورت تلفنی یا حضوری جواب به فرد شاکی اطلاع داده می شود.

2) در شیفت عصر و شب در صورت داشتن شکایت، با مراجعه به دفتر پرستاری شکایت خود را مطرح نموده و سوپروایزرین محترم شکایت را جهت بررسی و پیگیری فرایند تحویل مسئول رسیدگی به شکایات خواهند داد.

 
سامانه های دانشگاه