اداره کارگزینی مسئول: آرش محمدی
تلفن: 33281176 داخلی: 322 و 325
شرح وظایف: 1-بررسی ،تحلیل و ابلاغ بخشنامه ها و آئین نامه های مرتبط با حوزه کارگزینی
2-بررسی شرایط و ضوابط مربوط به ارتقاء رتبه ،طبقه ،احتساب سنوات و... کارکنان
3-صدور کلیه احکام و قرارداد های پرسنل در طول سال (احکام تغییرضریب،تغییر محل خدمت،انتقال ، ارتقاء رتبه و طبقه،مرخصی بدون حقوق،خدمت نیمه وقت،آماده به خدمت و...)
4-آموزش پرسنل جدید الاستخدام وشرکت در جلسات و کمیسیون های مربوطه
5-انجام مکاتبات اداری و تهیه گزارش های لازم و ارائه به واحد های مرتبط
6-شرکت فعال در دوره های کارآموزی،مهارتی وآموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی وبررسی کارشناسی قوانین و مقررات جدید
7-صدور گواهی اشتغال به کار و سابقه خدمتی پرسنل جهت دریافت اصل مدرک
8-ارائه گواهی کار ماهیانه به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
9-تهیه لوایح دفاعیه در خصوص شکایات واصله از دیوان عدالت اداری
10-انجام فرایند های مربوط به ضوابط تمدید قرارداد پیمانی
11-انجام امورات مربوط به تخلفات اداری وابلاغ و اعاده کلیه برگه های اخطاریه،ابلاغیه،دادنامه،اظهار نامه مراجع قضایی
12-تهیه فرم خلاصه سابقه پرسنلی(502)
13-انجام امورات مربوط به سامانه های مهندسی مشاغل،کارمند ایران،رصد و...
14-ثبت اطلاعات پرسنلی در نرم افزارهای پرسنلی وانجام امورات مربوط به برنامه عملیاتی
15-انجام پایش واحد های تابعه و بررسی نقاط ضعف و قوت واحد ها وارائه بازخورد
16-انجام امورات مربوط به انعقاد قرارداد برنامه بیمه روستایی و قرارداد ساعت کاری وصدور قراردادهای مربوطه
نکته:شرح وظایف مذکور مربوط به حوزه 5 معاونت ،ستاد دانشگاه و کلینیک ویژه و نیز واحد های تابعه دانشگاه می باشد