رئیس دانشکده:
دکتر بهرام نیک خو
دانش آموخته رشته تخصصی پاتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مرتبه علمی: دانشیار
گروه آموزشی: پاتولوژی دانشکده پزشکی
سوابق اجرایی:
2 سال بعنوان معاون آموزشی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی توحید
13 سال بعنوان رئیس دانشکده پزشکی
شرح وظایف رئیس دانشکده پزشکی1) نظارت بر حسن اجرای مصوباتی که از طریق رئیس دانشگاه ابلاغ می شود
2) ایجاد زمینه های مناسب برای رشد استعدادهای تحصیلی.
3) ایجاد هماهنگی در امور آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی و فرهنگی دانشکده
4) نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشکده
5) نظارت بر حسن اجرای وظایف کارکنان
6) تلاش برای ایجاد شرایط مناسب محیط کاری و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی
7) ارزیابی و هماهنگ کردن کلیه فعالیتهای واحدهای تابع دانشکده
8) پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده
9) نظارت بر کار شورای آموزشی و پژوهشی و... دانشکده
10) ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به رئیس دانشگاه
11) بررسی صلاحیت معاونین گروه ها و اظهارنظر درباره آنان
12) شرکت در شوراها، کمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
13) انعکاس گزارش عملکرد به مراجع ذیربط و تدوین برنامه استراتژیک و عملیاتی دانشکده به صورت کوتاه مدت – میان مدت و بلند مدت
14) ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رییس موسسه به مدیران گروه ها
15) پیشنهاد مدیر گروه از میان اعضاء گروه به رییس موسسه (در صورت تایید و با حکم رییس موسسه به مدت 2 سال به عنوان مدیر گروه منصوب می گردند)
16) انتخاب صدور حکم عضویت اعضاء شوراهای آموزشی – پژوهشی و تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشکده بر اساس مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی
17) انتخاب معاون / معاونین دانشکده و صدور حکم آنان بعد از تایید و طی مراحل قانونی
18) ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن تعامل مناسب بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحدهای مختلف دانشکده
19) انتخاب و انتصاب معاون مدیر گروه های آموزشی و پژوهشی به مدت 2 سال
20)
انجام سایر امور محوله از سوی مافوقمسئول دفتر حوزه ریاست:خانم مونیکا رسولی
تلفن تماس: 33664673-087
داخلی: 8362
شرح وظایف مسئول دفتر ریاست دانشکدهدریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوطه.
تفکیک و توزیع نامه ها، گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها از طریق سیستم اتوماسیون.
انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محلهای مخصوص.
تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به سرپرست مربوط.
ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و مؤسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها.
آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست.
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است.
تهیه پیش نویس برخی نامه ها.
انجام دادن کارهای مربوط به حوزه معاون آموزشی (پایه و بالینی) دانشکده.
هماهنگی کردن تهیه بلیط و اسکان جهت اعضای هیأت علمی شرکت کننده در جلسات وزارتی یا کارگاهها و ...
فاکس کردن نامه های مربوط به مجموعه دانشکده پزشکی و آموزش کل دانشگاه در زمینه اداری و آموزشی.
ارتباطات تلفنی.