رئیس دانشکده:

دکتر بهرام نیک خو
دانش آموخته رشته تخصصی پاتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مرتبه علمی: دانشیار
گروه آموزشی: 
پاتولوژی دانشکده پزشکی

سوابق اجرایی:
2 سال بعنوان معاون آموزشی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی توحید   
13 سال بعنوان رئیس دانشکده پزشکی

شرح وظایف رئیس دانشکده پزشکی

1)      نظارت بر حسن اجرای مصوباتی که از طریق رئیس دانشگاه ابلاغ می شود
2)      ایجاد زمینه­ های مناسب برای رشد استعدادهای تحصیلی.
3)      ایجاد هماهنگی در امور آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی و فرهنگی دانشکده
4)      نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشکده
5)      نظارت بر حسن اجرای وظایف کارکنان
6)      تلاش برای ایجاد شرایط مناسب محیط کاری و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی
7)      ارزیابی و هماهنگ کردن کلیه فعالیتهای واحدهای تابع دانشکده
8)      پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده
9)      نظارت بر کار شورای آموزشی و پژوهشی و... دانشکده
10)  ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به رئیس دانشگاه
11)  بررسی صلاحیت معاونین گروه ها و اظهارنظر درباره آنان
12)  شرکت در شوراها، کمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
13)  انعکاس گزارش عملکرد به مراجع ذیربط و تدوین برنامه استراتژیک و عملیاتی دانشکده به صورت کوتاه مدت – میان مدت و بلند مدت
14)  ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رییس موسسه به مدیران گروه ها
15)  پیشنهاد مدیر گروه از میان اعضاء گروه به رییس موسسه (در صورت تایید و با حکم رییس موسسه به مدت 2 سال به عنوان مدیر گروه منصوب می گردند)
16)  انتخاب صدور حکم عضویت اعضاء شوراهای آموزشی – پژوهشی و تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشکده بر اساس مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی
17)  انتخاب معاون / معاونین دانشکده و صدور حکم آنان بعد از تایید و طی مراحل قانونی
18)  ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن تعامل مناسب بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحدهای مختلف دانشکده
19)  انتخاب و انتصاب معاون مدیر گروه های آموزشی و پژوهشی به مدت 2 سال
20) انجام سایر امور محوله از سوی مافوق


مسئول دفتر حوزه ریاست:
خانم مونیکا رسولی

تلفن تماس: 33664673-087
داخلی: 8362

شرح وظایف مسئول دفتر ریاست دانشکده
دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوطه.
تفکیک و توزیع نامه ها، گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها از طریق سیستم اتوماسیون.
انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محلهای مخصوص.
تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به سرپرست مربوط.
ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و مؤسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها.
آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست.
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است.
تهیه پیش نویس برخی نامه ها.
انجام دادن کارهای مربوط به حوزه معاون آموزشی (پایه و بالینی) دانشکده.
هماهنگی کردن تهیه بلیط و اسکان جهت اعضای هیأت علمی شرکت کننده در جلسات وزارتی یا کارگاهها و ...
فاکس کردن نامه های مربوط به مجموعه دانشکده پزشکی و آموزش کل دانشگاه در زمینه اداری و آموزشی.
 ارتباطات تلفنی.
سامانه های دانشگاه