شرح وظایف مدیر حراست


  1 - پیگیری جذب نیروهای کارآمد و متخصص

 2 -  بازنگری ساختارها ، تشکیلات تفصیلی و شرح وظایف حراست

3 - پیگیری اخذ اعتبارات لازم

4 -  استاندارد سازی روش ها

5 -  برنامه ریزی ، سازماندهی ، نظارت و هدایت کلیه فعالیت ها و اقدامات حراستی

6 - کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در محیط دانشگاه بر اساس ضوابط

7 - همکاری و اظهار نظر در طرح های حفاظت از تأسیسات دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور

8 - استقرار سیستم مناسب حفاظت فیزیکی ، پرسنلی و فناوری اطلاعات دانشگاه

9 - ابلاغ دستورات حراستی به موسسات تابعه و واحدهای اداری

10 - انجام اقدامات لازم در صورت بروز حوادث و سوانح و اطلاع فوری مراتب به مقامات مسئول

11 - نظارت بر تهیه و تنظیم فرم های حراستی

12 - توانمند سازی کارکنان حراست

13 - ارائه نظرات مشورتی به مسئولین با توجه به اطلاعات مکتسبه

14 - رفع نقائص و بهبود روش های حراستی

15 - هماهنگی و تعامل با واحدهای درون و بیرون سازمانی

16 - تنظیم برنامه های مختلف بازرسی

17 - انجام مکاتبات و پیگیری آن و پاسخ به استعلام سازمان های ذیصلاح

18 - تعیین صلاحیت پرسنل اعزامی به خارج از کشور و توجیه حفاظتی آنان و نیز پرسنلی که با اتباع بیگانه ارتباط دارند

19 - انجام سایر امور محوله از سوی ریاست دانشگاه








سامانه های دانشگاه