افتخار افرینی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان کردستان در مسابقات المپیاد ورزشی

1403/07/06
تعداد بازدید :24

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این دانشگاه المپیاد ورزشی برگزار گردید.

در این مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های امادگی جسمانی، شطرنج، شنا، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و فوتسال برگزار گردید، پرسنل فوریت های پزشکی خوش درخشیدند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

در بخش بانوان خانم رویا محمدی، در رشته دارت به طور مشترک موفق به کسب مقام سوم گردید؛ و در بخش آقایان در رشته دارت آقای آرمان کوئیک به طور مشترک موفق به کسب مقام سوم و آقای نادر قاضی موفق به کسب مقام سوم در رشته تنیس روی میز گردید.

در بخش امادگی جسمانی آقای پرویز حسین پناهی با عبور از تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام اول این مسابقات گردید.

در بخش گروهی این مسابقات در رشته فوتبال دستی تیم فوریت های پزشکی شهرستان قروه آقایان رضا عبدالملکی و شاهو محمدی با عبور از حریفان خود به فینال این رشته رسیدند که علیرغم شایستگی تمام با قبول شکست در فینال به مقام دوم نائل امدند. و در رشته فوتسال، تیم فوریت های پزشکی با شکست تیم های شبکه بهداشت بانه، بیمارستان قدس و شبکه بهداشت سروآباد در دور گروهی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسید و در این مرحله با عبور از تیم شبکه بهداشت سقز به فینال این مسابقات رسید که در فینال نیز با شکست دادن تیم قدرتمند ستاد دانشگاه به قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و جام قهرمانی را بالای سر بردند. در پایان بازی فینال اقای ارمان سازگار بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

سامانه های دانشگاه