نظارت بر جمع آوری اطلاعات و تعیین شاخص ها و استانداردهای بومی و نظارت بر فرآیندهای سیستم در راستای بهینه سازی و ارتقاء خدمات و انجام پیگیری های لازم
تجزیه وتحلیل وپردازش داده ها و ارایه گزارش در بازه های زمانی و ارائه راهکارهای علمی واجرائی جهت بهینه نمودن امورمربوط در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات
بررسی مستمرسطح رضایتمندی ذینفعان
تدوین برنامه زمانبندی و تشکیل کمیته کنترل کیفیت و بهبود روش ها و همکاری و نظارت بر اجرای دقیق فرایند تشویق پرسنل
نظارت ویژه بر سامانه آسایاب ( شامل : GPS و مسایل مرتبط با آن ، فنس ها ، ...)