صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررات مربوط.
انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج میشوند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت).
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر.
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده، ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس، تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آنها به مراجع ذیربط.
تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا.
نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس.
پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند.
تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت.
ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم.
پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان.
بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر.
نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پروندههای کارکنان.
پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس، جیره غیر نقدی، مروز کارمند و...