کارگزینی


مسئول واحد

دلنیا مرادی

تحصیلات: کارشناسی

سوابق کاری: 1 سال

برای نوشتن اینجا را کلیک کنید...

شرح وظایف

  •  برنامه‌ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی.

  • صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع طبق مقررات.

  • صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و  مقررات مربوط.

  • انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می‌شوند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت).

  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف‌های مورد نظر.

  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.

  • انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده، ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس، تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن‌ها به مراجع ذیربط.

  • تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا.

  • نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس.

  • پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند.

  • تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت.

  • ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم.

  • پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان.

  • بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر.

  • نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده‌های کارکنان.

  • پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس، جیره غیر نقدی، مروز کارمند و... 

  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق.

سامانه های دانشگاه